۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

صبح سرد

طبق عادت روزانه ؛هرصب قبل از این که ازخونه برم بیرون دوش می گیرم ...اونم فقط به خاطر این که خواب از سرم بپرهه ...اخه مثل شرمان تنبل و خواب آلودم...امروز صبح ازخواب بیدارشدم دمای خونه مثل هر روز گرم نبود .فکر کردم شاید هوا از دیشب سردتر شده !
اما وقتی برای مسواک زدن شیر آب گرم و باز کردم متوجه شدم آب گرم نداریم ....رادیاتورسالن هم ولرم بود ...دعا ؛دعا می کردم پکیج خراب نشده باشه ....با این که سینوزیت دارم و آب سرد برام خوب نیست ؛اما به  زحمت   ؛مسواک زدم ودست وروم و شستم ازخونه رفتم بیرون ...عصروقتی برگشتم ...خونه سرد بود حتی سردترازخیابان ...دستگاه خاموش بود وشمعک پکیج هم قسم خورده بود به هیچ عنوان روشن بشه ...حالا قراره فردا تعمییر کار بیاد ...تا فردا که تعمییر کار خوش قول شرکت بوتان بیاد ؛اگرمن سرمایی توی این خونه قندیل نسبته باشم خیلی خوبه !

هیچ نظری موجود نیست:

تفریح ساحلی

 موتور سواری امیر حسین و ایلیا جان . ساحل شهسوار .